Szerezz meg minden infót elsőként!

Csazlakozz Facebook csoportunkhoz!

Kedveld Facebook oldalunkat

Csatlakozz a WhatsApp csoportunkhoz

Iratkozz fel Youtube csatornánkra!

Vali az önkormányzat előtt

A túraautó megugrotta a magasságot – néhol magasra pattant a kátyúkból

Jó utat!

  • Túranap: 2018. október 12. péntek
  • Elért települések száma: 6
  • Az elért települések: Csataszög – Nagykörű – Kőtelek – Tiszasüly – Jászladány – Szászberek
  • Megtett távolság: 270 km
  • Töltés: Szolnok (Sólyom u. 3.) nyilvános EON villámtöltő, 23 – 95% töltöttségig és 19-88% töltöttségig 

Elfogytak a közvetlenül, itthonról elérhető települések

A második lépcsőben módosítanunk kellett a stratégiánkat. Hajnalban kelünk és elmegyün egy kb. 100 km távolságra levő városba, ahol van töltési lehetőségünk, és a napot töltéssel kezdjük. A feltöltött túraautóval aztán bejárunk egy kört, majd visszaérve a “bázis városba” ismét feltöltjük a kocsit és elindulunk hazafelé egy olyan úton, ahol még fel nem keresett célpontok vannak.

Hát ez így hosszabb már, de még mindig a megszokott itthoni ágyban aludhatunk, nem kell szállást szervezni és fizetni a szállásért.

A rövid délután ellenére, ha csak egy kilométerrel is, de megdöntöttük a pénteki távolsági rekordunkat: 270 km-t tettünk meg, ugyanúgy két töltéssel.

Szerdán jártunk már Szolnokon és nagyon meg vagyunk elégedve a szolnoki villámtöltő szolgáltatásaival. Ezért a tervünk az volt, hogy fél nyolcra odaérünk és töltéssel kezdünk, hat óra öt perckor indultunk. 

Nagy köszönet a Reflex Kft. kamionjának a hosszú kilométereken biztosított szélárnyékért. Azon a szakaszon alig fogyasztottuk az energiánkat.

A fél nyolc így sem jött be, hét negyvenötre értünk a töltőhöz, és a töltés sem azonnal, mert harmadikok voltunk a sorban.

Mikor sorra kerültünk, megérkezett a negyedik töltést igénylő, de a kocsiból kiszálló hölgy jelezte, hogy ő ráér. Az irodája a töltővel szemben van, látja, amikor mi elmegyünk, így nem marad le semmiről. Amíg a túraató töltődött szóba elegyedtünk vele, és egyik autós történet a másikat érte, míg kiderült, hogy ő bizony szívesen tartana velünk, persze nem utasként, hanem a saját kocsijával, mert imád vezetni.

De csak a hétvégék jöhetnek szóba. Talán megpróbálunk szervezni egy olyan hétvégi napot, amikor a Villanyautó Túra nem igazolások begyűjtését célozza majd, hanem, hogy sok villanyautós, és hagyományos járművekkel rendelkező autós társunk is egy konvojban tegyünk rövidebb túrát valamilyen jó célállomásra.

Miért hívnánk a benzines és dízel autósokat is?

Mi nem gondoljuk, hogy a villanyautósoknak ki kellene szakadni a többi közlekedő közül és egy új kasztot kellene alkotniuk. Ha így teszünk, hogyan tudjuk népszerűsíteni az elektromos autózást?

Még töltődött a túraautó, amikor beszélgető partnerünket már szólította a munka, de nem maradtunk társaság nélkül, mert újabb, a túránkat már követő szolnoki érkezett. 

Nagyon tetszik nekünk,
hogy már a projekt legelején vannak,
akik figyelnek ránk

A töltött túraautóval, kiérve a városból, egészen érdekes útviszonyok fogadtak minket. Olyan volt, mintha a háborgó tenger dobálná a csónakunkat. Olyan hely is akadt, ahol teljesen lelassítva a legjobb választás csak az lehetett, hogy lehetőleg a legkisebb lyukakba hajtsunk bele.

Heti összefoglaló videónkban meg is fogjuk ezt mutatni.

A nyitó adatokból láthatod, hogy nem sikerült túl sok helyre eljutnunk. Az átlagsebességünk valahol 35 km/h körül alakulhatott.

És a péntek is ismét lesújtott, bár azt gondoltuk, hogy másnap munkanap lesz, ezért délután is bátran bekopoghatunk, de kiderült, a hivatalok a pénteki munkarend szerint dolgoznak, így ebéd után már csak bezárt ajtókat találtunk.

Egy újabb töltést követően lezártuk a hetet
és kényelmesen hazaautóztunk

Kapcsolódó cikkek

Koma László mellett csak nevetni lehet

Valami nem stimmel! November hetedikén nem lehetünk egy pólóban…

Vali csodálkozik: 280 ember él itt

Körjegyzőség, összevont polgármesteri hivatal, számunkra új fogalmak

Zalakaros felé Őskü polgármesterével

“Zalakaros – Hotel Karos” hét – nyitónap, négy töltéssel

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Szponzoraink

Támogatóink